16 iunie 2010

Ne-am hotarat,il vrem pe bebe doi in viata noastra !

Nu pot sa nu recunosc ca un pic ideea unui alt copil oareum ma inspaimanta si ma ingrijoreaza,nu e nicidecum usor sa o iei de la capat mai ales cand esti singura si fara nici cel mai mic ajutor,decat cel al sotului si mai ales atunci cand primul copil este inca atat de mititel pentru a intelege anumite lucruri si mai ales ca are nevoie de toata atentia noastra.
Oare vom reusi sa raspundem ambelor exigente?
In general,se spune ca-ti va fi mult mai usor cu un al doilea bebe caci deja ai experienta primului dar parca nu vreau nici sa ma imbat cu apa rece si sa cad in capcana de a crede ca totul va fi mult mai usor.Teoretic,sunt convinsa ca am experienta si indemanarea necesara dar practic,nu stiu...vom vedea la momentul respectiv dar ceea ce este cert e faptul ca suntem pregatiti sa-l intampinam in viata noastra,cu bratele deschise si pe cel de al doilea copilas.
Pe de alta parte,abia astept sa retraiesc momentele acelea unice,bucuria ca in pantecele tale o noua inima pulseaza,fericirea imensa care te cuprinde atunci cand il vezi pentru prima oara cuibarandu-se la pieptul tau protector.
Un fratior sau o surioara o va face pe Monica ultrafericita,se va simti si ea si noi intregiti,va avea alaturi de ea un partener/o partenera, pe care va putea conta neconditionat o viata intreaga.
De multe ori ne intrebam ce jucarie sa-i luam Monicai,cu ce sa o bucuram si mereu ne-am zis ca inca un copil o va face cea mai fericita de pe Pamant si nimic nu o va putea bucura decat venirea pe lume a unui fratior sau a unei surioare.
Cu siguranta,bebele ne va aduce schimbari majore,timpul si asa scurt va fi si mai mult diminuat,renuntarile vor fi si mai mari...Ma intreb daca voi avea puerea necesara,daca ma voi descurca,ma tem ca voi fi si mai obosita decat sunt acum...Imi doresc sa mai slabesc dar nu reusesc deloc,sport nu mai pot face caci sunt mult prea obosita pentru a mai reusi sa fac asa ceva,imi doresc o noua pereche de blugi dar mai bine ii cumpar copilului o pereche de blugi,imi doresc o rochie eleganta si niste sandale chic dar ajung la concluzia ca mai bine ii cumpar Monicai ceva frumos de imbracat,imi doresc sa iesim doar noi doi la un restaurant,sa vedem un film la cinema sau pur si simplu sa ne plimbam mana de mana,singurei,ratacind pe strazi...Unii poate vor zice ca-s aberatii,altii poate ma vor intelege dar uneori simt nevoia sa evadez departe de toti si de toate si sa fiu doar eu cu iubitul meu si nimeni si nimic din jur sa ma deranjeze.
Cine ar fi crezut?
Daca m-ati fi ascultat acum 10 ani eram ferm convinsa ca pentru mine cariera profesionala va prima pentru totdeauna dar , azi ma regasesc aici,gata sa ma dedic 100 % vietii de familie,facandu-mi planuri impreuna cu sotul meu in ceea ce priveste venirea pe lume al celui de al doilea copil si gata sa ma dedic carierei de mamica pentru a doua oara. 
Astept cu infrigurare si speranta mare momentul in care voi striga de bucurie : pentru a doua oara , sunt insarcinata !

2 comentarii:

Vampirutza spunea...

felictari pentru decizie....pentru curaj! sunt convinsa ca totul va fi bine si asa cum spuneai si tu dar mai mai mare si mai frumos decat o fratioara nu cred ca ii poti darui Monicutei.

Smarald spunea...

multumsc tare mult.
o fratioara ne dorim si noi tare mult,e un ideal pe care si-l doreste cred ca orice cuplu oricum,orice ar fi va fi iubirea noastra alaturi de Moniq.