16 iunie 2010

Sa invatam impreuna!

Monica a fost imediat incantata de creioane colorate,carioci,pixuri mai traziu vom incerca si acuarelele,deocamdata ne multumim cu atat.Prima data,in jurul varstei de 1 an si 6 luni,cand a avut la indemana cateva carioci nu a facut altceva decat sa se mazgaleasca pe tot corpul,admirandu-se mai apoi in oglinda si ulterior cerandu-ne sa o spalam din cap pana-n picioare,era si cazul.
Chiar daca ii ofer o foaie A4,ea este mult mai incantata sa-si picteze manutele,piciorusele,burtica,sa-si puna amprenta pe fiecare perete,nescapand curat nici macar un coltisor.
O invat mereu cum sa deseneze,chiar daca momentan nu reuseste ceea ce este perfect normal pentru un copil de 1 an si 10 luni dar o vad atat de fericita cand ii iau manuta si desenam impreuna floricele,casute,pomisori,copii,etc.
Va prezint cateva mazgalituri pe pereti:




Zilele acestea m-am gandit sa-i desenez chiar eu pe pereti cifre si litere in diferite culori,forme geometrice si sa vad ce idei crete imi mai vin pe parcurs...sunt de parere ca daca le va vedea zilnic ii va fi mult mai usor si mai natural sa le invete,dandu-i astfel posibilitatea sa le atinga mereu si sa le si memoreze ca forma si nu doar ca pronuntie.
Acum,o vad foarte fascinata de cifre incercand sa le pronunte odata cu mine mai ales atunci cand preparam laptele de dimineata sau de seara numarand impreuna masurile de lapte praf .
Zice cu destula usurinta . unu,doi,cinci,sase si zece dar cum repetarea este mama invataturii insistam si repetam mereu in orice moment.

2 comentarii:

Vampirutza spunea...

Ma laudam ca a mea nu scrie pe pereti....e de domeniul trecutului, ba chiar s-a prins ca merge scris si cu o cheie pe lavabila :)))
Ana a invatat sa deseneze un ou, nu e meritul meu ci al mamei dar am asistat la o lectie de desen si am vazut cum ii lua manuta si o ajuta sa faca oul care e relativ simplu - e o idee :) Pup micutza artista

Smarald spunea...

Merci mult pentru idee,am pus-o si eu ieri in functiune si a dat rezultate.
Uite asa micutele noastre pictorite vor ajunge,cine stie,intr-o zi mari arhitecte.
Pup si eu micuta artista.