21 iulie 2010

Mama pentru a doua oara



 Cu putin timp in urma , anuntam minunata noastra decizie de a mai avea un copil si iata-ma aici,gata sa anunt cu voce tare ca voi fi mamica pentru a doua oara.
 Meseria de mama mi-a umplut existenta , m-a definit ca om , ca fiinta umana.Nici nu credeam ca voi ajunge sa cunosc vreodata si o alta iubire , ca voi fi in stare sa daruiesc atata dragoste nemarginita,neconditionata...sunt mama din cap pana-n picioare , e un sentiment de implinire profunda care nu se poate compara cu nicio alta reusita in viata , cu nici o alta "medalie" sau "cupa" castigata.In nici un caz nu-mi voi imparti iubirea intre cei doi copii , ba din contra o voi inmulti cu doi pentru a le oferi amandurora in mod egal imensa mea dragoste.
 Ii voi iubi , ii voi diviniza uneori poate chiar voi exagera dar imi place si-mi va place sa vorbesc despre copii mei oriunde si oricat , deja fiecare bucurie a fetitei mele ma induioseaza pana la lacrimi , fiecare realizare a ei , fiecare progres al ei imi da aripi si putere , ma simt intregita , simt ca-n mine bat trei inimi pentru fiecare in parte iar impreuna formeaza dragostea nemariginita pentru sotul meu.
 Nu sunt o mamica perfecta , nici nu vreau sa fiu , nu mi-am propus si nici nu cred ca exista vreun "tablou" care sa reprezinte mama perfecta , totul este atat de relativ.Fiecare mama face ce stie mai bine pentru pruncul ei iar rezultatele muncii mele se vor vedea peste ani , cand copilul de astazi va deveni adultul de maine.
 Abia astept ziua in care copii mei vor sta impreuna stransi in bratele mele iar eu in bratele lor , mai e atat de putin...
 Sunt fericita , atata stiu deocamdata , bucuria m-a implinit si in curand voi fi mandra sa arat lumii intregi inimioara din burtica mea.

Niciun comentariu: