13 septembrie 2010

Jurnalul celor 11 saptamani si 6 zile

Saptamana 1  Buna mami,buna tati !Cioc-cioc,sunt aici in burtica chiar daca voi nu stiti inca acest lucru dar eu va salut de aici cu toata candoarea mea.Sunt mic,tare mic...mai micut decat un sambure de mar dar stiu ca ma doriti atat de mult,ca ma veti iubi si adora cu toata suflarea voastra si iata-ma,am aparut...dar ce aud,am si o surioara,Doamne,ce bucurie!

Saptamana a2-a  Mami,tare mult as vrea sa-ti zic ceva,iti multumesc enorm ca nu fumezi,nu consumi alcool.Sunt fericit(a) ca ai un mod de viata sanatos si ca-ti dai tot interesul sa-mi fie si mie bine.Daca ai sti cat de mic(a) sunt si ma lupt sa prind contur in interiorul tau...

Saptamana a3-a  Ciao mami!In aceasta saptamana se va determina sexul meu,eu deja am decis ce voi fi dar vreau sa-ti pun rabdarea la incercare si sa-ti arat mult mai tarziu daca voi fi fetita sau baietel,oricum eu stiu ca ma doresti indiferent de sex.Mami si eu te iubesc iar in curand vei afla ca ma astepti.Mereu te aud vorbind cu tati si cu surioara mea despre mine,cum ca ma asteptati cu sufletul la gura,daca ati sti voi ca eu deja imi fac loc in vietile voastre,ce fericiti ati fi...  

Saptamana a4-a  Mami,ce fericita esti!Te simt saltand de bucurie si entuziasm...ce romantic este tati,iti mangaie burtica,te felicita si te saruta atat de duios.Ai facut testul si cele doua liniute nu s-au sfiit sa apara,ura...!Cat ma bucura faptul ca impartasesti cu toti cei din jur miracolul din burtica ta.Ma simt atat de fericita(a).

Saptamana a5-a  Mami a mea,asa cum iti zice si surioara mea,sa sti ca eu cresc atat de repede,am 2.5mm lungime iar creierul,sistemul cardiovascular,cel nervos,reproductiv cat si celelalte organe majore incep sa se dezvolte tot mai mult cu trecerea timpului.Ma fac mare!

Saptamana a6-a  Buna mami,vad ca ai inceput sa ai mici greturi iar pofta de mancare ti-a cam scazut dar in acelasi timp ma bucur sa vad ca primele analize deja le-ai facut.Eu masor acum 6 mm iar mititica mea inimioara a inceput sa pompeze sangele,vezi mami ce puternic(a) sunt.

Saptamana a7-a  Ce mai faci mami?Cum te mai simti?Te vad atat de obosita si nici surioara mea nu-ti da pace mai deloc dar sa sti,ca in curand aceasta stare va trece si te vei simti ca noua.Mami,sti ce vroiam sa-ti mai zic,ca pot innota in burtica ta.Daca mai vedea cum ma invart,ce tumbe stiu sa fac,cum ma rostogolesc...e ceva incredibil si ce-mi place...

Saptamana a8-a  Mami meu,daca ai sti cat am crescut,masor 11 mm iar fetioara mea e deja formata,am un nasuc micut si dragut,o gurita dulce si mititica...nu-i ca sunt frumos(frumoasa).Vad ca si tu incepi sa te simti din ce in ce mai bine si asta nu poate decat sa ma bucure...iu-hu,ce frumos cresc!

Saptamana a9-a  Ce fericita esti mami,cum radiezi,te simt de aici din burtica cum vibrezi de bucurie,iti aud vocea minunata si-ti simt emotia din glas.Ador cand tati pune mana pe burtica ta si ma mangaie duios,daca ati vedea cum ma gudur de bucurie pe langa voi...ador si cand surioara mea imi da cate un pupicel timid.Eu am mai crescut un pic,am 17 mm dar nu stiu ce se intampla,nu prea ma simt bine,mi-e cam rau si tu mami nu sti inca acest lucru,pot sa jur ca daca ai fi stiut m-ai fi ajutat din prima clipa...

Saptamana a10-a  Draga mea mami,oare ce se intampla cu mine,trebuia sa mai cresc,organele sa se dezvolte dar ma simt atat de slabit(a),parca nu mai am putere si daca ai sti cat de mult vreau sa traiesc,sa fiu cu voi,sa ma tineti in brate strans,e asa de frumos acolo,cu tine,tati si frumoasa mea surioara care-mi zice "bebe,bebe"atat de dulce...

Saptamana a11-a plus 1 zi  Buna mami,ce fericita esti tu.Ai fost la controlul ginecologic si doctora ti-a zis ca sunt bine,ca tu esti bine,ca analizele au iesit perfect,ca esti chiar in 11 saptamani,te-a felicitat pentru modul in care ai grija de mine si de tine dar mami,eu nu ma simt bine absolut deloc,oare de ce doctora nu a vazut asta,cum de nu a putut simti faptul ca inima mi-e slabita,de abia mai ticaie...

Saptamana a11-a plus 2 zile  Mami,cat de mult mi-as dori sa fie adevarat,tu vorbesti cu tati de planurile noastre de viitor,daca ai sti cat ma bucur ca sunt inclus(a)in ele.

Saptamana a11-a plus 3 zile  Buna mami a mea,eu chiar sunt slabit(a),nu mai am deloc vlaga,sufar si nimeni nu ma poate ajuta,nici chiar tu nu poti face nimic.Am auzit ca deja vreti sa-mi faceti un loc in sifonier pentru viitoarele mele hainute...

Saptamana a11-a plus 4 zile  Mami,cred ca deja simti si tu ca nu mi-e bine.Te simt si te vad ingrijorata,tati incearca sa te incurajeze iar tu chiar speri ca nu-i nimic deosebit.

Saptamana a11-a plus 5 zile  Mami,din pacate inimioara mea numai bate,tu inca nu sti acest lucru dar cum orice mama simte,eu stiu ca tu deja simti asta.Te vad tare ingrijoarata,trista si abatuta...

Saptamana a 11-a plus 6 zile  Mami meu,ai fugit intr-o rasuflare la spital si acolo doctora ti-a zis ca numai sunt.Te vad cum suferi,ai lacrimi in ochi de durere si nimeni nu te poate alina dar mami bucura-te de fetita ta,e o dulce,ma bucur ca am cunoscut-o chiar daca doar tactil,de tati numai zic,e sufletist si cum sa nu-l adori...Multa putere mami a mea,stiu ca esti puternica si curajoasa si vei gasi resursele necesare pentru a aduce pe lume o alta minunatie,minunile se intampla mereu,trebuie doar sa crezi in ele.Eu am luptat,am incercat sa rezist dar nu am mai putut.Dar,mami,sa sti ca eu de acolo de sus,voi avea grija de voi,sunt un ingeras si nu uita ca va voi iubi mereu si va voi fi alaturi si la bine si la greu si inca ceva draga mea mama,m-am intalnit cu o multime de ingerasi ca mine,m-au primit atat de frumos,sunt fericit aici si mi-am facut atatia prieteni minunati.Ramai cu bine mami si nu uita,un alt copilas va veni cat de curand in sanul vostru si-l veti iubi neconditionat.     


Sunt o mamica,o femeie cu jumatate de suflet trist,cealalta jumatate a sufletului este fericita caci are o fetita de toata frumusetea,dar momentan durerea este aproape si este destul de acida,noptile sunt apasatoare si atat de lungi...ziua mi-e bine,uneori o lacrima se mai revarsa pe obrazul meu  dar o sterg imediat si fac loc zambetului meu fermecator.
“Pierzi o sarcina, nu pierzi un copil pe care l-ai vazut crescand sub ochii tai. Pierderea unei sarcini nu este o tragedie pe care sa nu o poti depasi. Sigur, nu este nici ceva placut. Nu este ca si cum ai pierde pe cineva drag. Nu este decat o durere temporara care, cel mai probabil, o sa treaca odata cu viitoarea sarcina”… Este ceea ce gandesc multi dintre cei din jur. Spune-ti acum acelasi lucru si tie: “Nu ai de ce sa suferi atat de mult. Nu e ca si cum ar fi facut parte din viata ta si din planurile tale. Nu e ca si cum l-ai fi vazut zambindu-ti sau tragandu-te usor de par. Dar l-ai avut totusi in pantecele tale. Si era al tau, parte din tine, din visurile si iubirea ta. Si l-ai iubit dinainte de a se naste. “O noua sarcina si o sa uiti cat ai zice peste”… Oare? De ce suna atat de fals si complet diferit de ceea ce ai simtit tu?…"
Si cand ma gandesc ca l-am vazut in ziua cand am fugit cu sufletul la gura la spital in cadrul ecografiilor facute,era atat de micut,statea ghemuit ca si cum ar fi vrut sa-l strang in brate si sa-l alint...i-am studiat profilul,era atat de dragut si pot zice ca semana cu fetita mea...
Asa a fost sa fie,uneori viata ne mai ofera si astfel de clipe mai putin fericite dar sunt sigura ca cu timpul durerea se va estompa caci sunt o femeie puternica si curajoasa,in nici un caz nu ma dau batuta,nu ma declar invinsa,eu sunt cea care va castiga razboiul caci daca mi-am propus ceva in viata, neconditionat voi fi si cea mai buna...(cum ma incurajez eu...);deocamdata am preferat sa-mi impartasesc gandurile in scris,nu sunt in stare sa vorbesc despre aceasta experienta mai cu nimeni,cu cei care ma intalnesc prefer sa avem alte discutii mult mai vesele(vreau chiar sa zambesc si sa rad chiar daca momentan nu e zambetul si nici rasul meu dar imi dau forta necesara) si le multumesc pentru intelegere,cei care ma intreaba pe sleau despre aceasta durere le spun clar sa schimbe subiectul,viata e construita din prea multe lucruri frumoase pentru a da importanta micilor necazuri.
Va imbratisez dragi cititori si va multumesc de intelegere si de frumoasele incurajari care credeti-ma sunt mai bune ca orice medicament,sufleteste ma intregesc si fizic imi dau aripi.

4 comentarii:

Claudia spunea...

Draga Theo, s-a frant inima in mine citind postul tau, nu poti sa nu plangi citind randurile tale...imi pare foarte rau de durerea ta, stiu ca orice as spune, nu va face durerea sa dispara,iti trimit cea mai mare imbratisare si te felicit pentru ca esti o femeie puternica si o mami minunata!!!

Smarald spunea...

Iti multumesc draga mea Claudia,fiecare cuvintel de-al tau imi da putere,simt ca renasc.Ce m-as fi facut eu fara aceste minunate incurajari,iti multumesc inca o data,te pup cu drag!

Oktavia spunea...

Ufff...am lacrimi citind si traind alaturi de tine fiecare rand scris.
Iti doresc sa razi din nou cat mai curand simtind in burtica un nou suflet curat, pe care sa-l iubiti asa cum numai voi stiti.
O mare imbratisare si multa putere, mami drag!

Smarald spunea...

O imbratisare mare-mare draga mea Oktavia.Sa dea D-zeu sa mai avem inca un copil sanatos,frumos si minunat...e tot ceea ce ne dorim.Iti multumesc tare mult!