24 septembrie 2010

 IUBESC

 Pentru ca in ultima perioada sau mai bine zis in ultimul an am trecut prin mai mult hopuri , printr-o serie de " aventuri " mai putin fericite care probabil au vrut sa-mi testeze , sa ne testeze taria mea , a noastra de caracter si cum pana acum am iesit cu fruntea sus din tot acest amalgam de necazuri , hai sa nu le numim necazuri ci mai bine intamplari mai putin dorite , m-am gandit sa fac o lista a tuturor lucrurilor pe care le iubesc si pe care sa le citesc ori de cate ori voi simti nevoia ( nu exista o ordine a lucrurilor pe care le ador,totul este scris aleatoriu ) :

 1.Cel mai perfect trio din viata mea : Petrica , Monica si eu , toti trei impreuna.
 2.Cafeaua cu lapte.
 3.Diminetile racoroase de vara.
 4.Mirosul cearceafurilor curate.
 5.Pizza si berea.
 6.Surasul si nazdravaniile Monicai.
 7.Marea , nisipul si soarele.
 8.Inghetata de alune.
 9.Culoarea verde si albastra.
10.Numarul 9.
11.Cartile pline de mister si aventura.
12.Cand Petrica imi zice " te iubesc " .
13.Internetul.
14.Vacantele.
15.Ochelarii de soare.
16.Sa stau in cada cu o carte in mana , plina de spuma si esente aromate.
17.Unghiile date cu oja verde.
18.Reducerile la haine.
19.Blugii.
20.Oamenii care rad si ma bine dispun.
21.Sa ma joc intr-una cu Monica.
22.Sa pictez.
23.Weekendul.
24.Imbratisarile si saruturile.
25.Publicitatile la bucatarii si dormitoare pentru copiii.
26.Parfumurile.
27.Delfinii.
28.Ciorapii colorati.
29.Lenjeriile de pat colorate.
30.Pantofii si sandalele.
31.Cand o aud pe Monica zicandu-mi " mama " .
32.Aerul prospat si curat de munte.
33.Laptele cu cereale.
34.Pisicutele.
35.Briza marii.
36.Mirosul de cafea.
37.Hainutele Monicutei.
38.Vinul rose frizant.
39.Florile.
40.Fotografia.
41.Masinile si motocicletele.
42.Sa primesc multe mesaje pe blog,mess...
43.Sa stau tolanita pe canapea in fata televizorului.
44.Sa fiu mama.
45.Accesoriile de orice fel.
46.Tablourile.
47.Integramele.
48.Fotbalul.
49.Muzica si dansul.
50.Sa scriu.
51.Rasul cu pofta al Monicai.
52.Mirosul copilasului meu.
53.Clatitele.
54.Norii si cerul senin.
55.Craciunul cu atmosfera lui stralucitoare.
56.Zapada.
57.Cand Monica imi zice " te iubescu ".
58.Copiii si femeile cu burtica.
59.Cartile de colorat.
60.Povestile.
61.Sa fiu rasfatata.
62.Sa primesc cadouri si sa daruiesc cadouri.
63.Patul meu , perna mea...
64.Drumetiile.
65.Mersul pe jos.
66.Mirosul de levantica.
67.Ciresele si pepenele rosu.
68.Mirosul de dupa ploaie.
69.Creioanele colorate.
70.Sa mergem toti trei de mana : eu , Monica si tati.
71.Sa fac shopping cu Monicel si sa-i cumpar ceea ce-si alege .

Niciun comentariu: